sleepy me

Smart som jag är då så har jag inte sovit något. Kommer vara jordens tröttaste människa både inatt och imorgonbitti när jag ska kliva upp. Men det kom andra viktigare saker i vägen som jag prioriterade högre, utan tvekan. Har varit en ganska jobbig dag med en del tårar till och med, inte bra. Ska fortsätta chilla lite i sängen nu innan det är dags att göra sig iordning och åka på jobbelijobb. Blir som vanligt 22-03 ungefär!

Imorgon är det tävling i storvik så ska försöka hinna hem så snabbt som möjligt så att jag hinner sova ett par timmar iallafall. Jag och hobbis ska hoppa 2 stycken LB, avdelning B. Så vi får se hur han sköter sig denna gång. Ska väl ställa klockan nu på en gång så att jag inte glömmer.. 07.00! längtar....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0