stjärnfall..

.. är precis vad jag såg för en liten stund sen! Blev helt lyrisk och bara lärde berätta det liksom. Så jag önskade mig 2 grejer som jag verkligen hoppas på att gå i uppfyllelse, it will make me really happy.

Har varit en lite randomkväll faktiskt. Har känt mig irriterad och less fram tills jag kom ut till hille när jag möttes av empas runda söta face. Sedan åkte jag och mama till ridhuset och skulle kika lite träning, och inväntade mallans träning som skulle börja klockan sju. Hahaha, det slutade med att jag satt på en häst och hopptränade i mjukisbrallor och vanliga kläder. Var så himla roligt och var helt lycklig efter :D Vill bara komma igång igen med min fina nu nu nu!  orkar inte vänta längre:( ..

Har även funderat lite över det här med bloggen. Ska jag fortsätta eller ska jag ta en bloggpaus? Känner inget riktigt sug för att skriva längre. & När det finns tid över så prioriterar jag ju det som ligger närmast hjärtat liksom, och det är ju tyvärr inte denna eländiga blogg. Men jag har inte riktigt bestämt mig än heller, så jag får helt enkelt återkomma när jag kommit fram till det rätta beslutet :) Sooo, time will tell..

nu blir det ett litet bad! later friends



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0