The beauty and the beast

Idag har vi haft en kärleksdag med ungarna på lyftet, och jag tror faktiskt att alla fattade innebörden med den. En enorm lättnad märktes när vi berättade för dom att man inte behövde pussas ;) hihi. Dagen började med samling och sen fick vi se Skönheten och odjuret. Hur bra är inte den då? Var så längesen man såg den och den är ju verkligen skitbra! Den är så sorglig på något sätt, men man blir så glad när den slutar lyckligt. haha, till och med lilla söta ida som är 6 år sa att hon grät lite under filmen. Efter det pratade lite om kärlek och vad det kan innebära, så jag hoppas och tror att dom lärde sig lite idag :) Så nu sitter jag och lyssnar på lite fin musik därifrån som får mig alldeles varm om hjärtat. När jag lyssnar på låten så får jag flashbacks och minnen bubblar upp från mexico och det får mig bara att längta bort igen.. Saknar verkligen det stället, helt sjukt.
Fina fina fina minnen :)

Det går inte att lägga upp klipp här nuförtiden? wierd.
Men här har ni världens finaste låt :) enjoy.


http://www.youtube.com/watch?v=w8hjGTOan7k




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0