troett

Träningarna gick bra med båda, göllpållarna :) Men det sjuka är ju iallafall vädret. Vafan händer??? Tror inte att det finns någon som är speciellt sugen på snön som kommer ner för himlen just nu, och heller inte snön som legat på marken ett par veckor i onödan. Som om vi inte fått nog med snö denna vinter liksom... Nä, då ska det vräka ner ännu mer, javisst. Lika bra att ta allt på en gång så slipper vi snön nästa år kanske :) moaha. Är så trött på den så jag skulle kunna kräkas här och nu, right here in ma bed. Äckelkallt är det också ute så jag tog ett varmt bad på dirren när jag kom hem och där hade jag kunna legat hela natten om varmvattnet hade hållt sig ett par timmar. Men nu har jag förflyttat mig till sängen och här är jag för att stanna. Klockan står på tidig ringning imorgon, precis som alla andra dagar i mitt nya vuxenliv så jag ska väl lämna W.O innan det är a little to late, soooo over and out! Sussa sött senare ni som håller er vakna och lever livet som inte jag gör längre.

puss:)


pangbruttorna i cypern förra året, precis innan vi skulle in till napa och röjja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0