Twilight

heerregööö vad jag är lat.. Satt och funderade på det och kom på att jag nog är jordens lataste människa, det kan jag faktiskt erkänna. Varenda liten grej som jag ''måste'' göra är så sjukt jobbigt och jag skulle kunna göra vad som helst för att slippa. Speciellt när någon säger åt mig att göra si eller så, då blir jag bara mer sugen på att strunta i det och göra tvärtemot istället. Det brukar till och med hända ibland, har ganska svårt att hålla emot det vissa stunder. Lite så funkar jag, så nu vet ni. En hemlig sanning om mig själv som nu blivit offentlig!

Ligger i sängen och myser lite nu bara och tittar på twilight. Var så längesen jag såg den så tänkte att jag det var dags att friska upp minnet lite. Så himla braiga är dom filmerna, love them. Har både Twilight och new moon så nu måste jag bara införskaffa mig eclipse också, sen är jag fullbordad :) tihi.

2 timmar kvar till jobb, dryg väntan..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0