10 FEBRUARI

Mrs petnoga johanna green!! hahahahaha, var ju verkligen världstrött när jag skrev inlägget, och det är säkert ingen annan som lagt märke till att jag råkade skriva 9 januari istället för 9 februari. Men ber så hemskt mycket om ursäkt! Jaja, nog om det :) Idag var det ju utbildningsdag el numero 2 som var väldigt lärorik. Dock förlorade mitt lag tävlingsmomentet, en riktig tung förlust för mig som är en dålig förlorare om jag ska vara ärlig. Gick och var nervös inför provet som skulle vara på slutet av dagen, men när väl provet låg framför mina ögon så gick det suveränt :) Skaplig lättnad.. Men dom här 2 dagarna har varit grymt intressanta och lärorika som nog har gjort att jag har utvecklats en del faktiskt. Så det blir upp till bevis senare i livet :)

Efter provet så var jag klar vid skolbänken och tog en liten snabbisrunda på stan, kände mig så sjukt shoppingsugen så jag var tvungen att gå en stund. Var bara på stan en halvtimme men hittade iallafall lite nytt och fräscht på den korta tiden ändå. Köpte 3 tröjor och ett par skor för 450 sammanlagt, det kändes riktigt chill :) Hann bara gå i 3 affärer så i helgen ska jag försöka ta en riktig runda och släppa loss djuret inom mig, äääntligen. Men mest av allt längtar man ju efter vårkläderna som har börjat komma lite smått. happy me!

På dagens schema kvarstår hoppträning. Först klockan sju med hasana som inte hoppats på länge, och sen blir det på hobbis klockan 8. Men nu måste jag slänga i mig lite mat så att jag inte blir sen. later babys

Men juste!! måste bara berätta att jag har gjort min första riktiga drink! Självklart har man ju gjort ''drinkar'' och häxblandningar i gamla dagar, men det är ju inte riktigt samma sak tycker jag. Så första riktiga drinken har jag gjort idag, och den var faktiskt sjukt god!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0