Efterlyst

Sitter och kollar på Efterlyst, och morden i Arboga är verkligen något som berört mig. Jag har verkligen följt hela storyn och jag tycker det är så sjukt hemskt, från början till slut. Vilka jävla idioter det finns, det skrämmer mig verkligen att folk kan vara så sjuk i huvudet och så jävla känslokalla. Dom stackars söta barnen Saga och Maximilian som höggs ihjäl, och sedan misshandeln på mamman som var så grov att hon skadades väldigt svårt. Jag trodde nästan att hon skulle stryka med till slut också eftersom det blev så pass allvarliga skador, men hon överlevde. Att hon ska behöva vakna upp på sjukhuset och inte veta om att barnen inte finns kvar i livet längre. Hela Sverige vet om att dom blivit mördade av något äckligt psyko, utom hon.. Hon är helt ovetande eftersom minnet inte är det bästa när hon vaknar upp. Men förstå vilken chock för henne sedan när läkaren berättar vad hon varit med om och att hennes barn inte finns längre, att dom är döda. Vad skulle jag tagit mig till om det var jag? Får sån klump i magen bara jag tänker på den händelsen.

Här kan ni gå in och läsa om hela händelsen.
http://www.expressen.se/nyheter/2.2429


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0