27/2

Är fortfarande lika trött som jag var igår, om inte ännu tröttare. Hade en riktigt dålig återhämtningskväll som resulterade att jag var nära att somna stående ett antal gånger på harrys igår. Men kvällen gick kanoners och det var bra tryck där inne med mycket folk :) Men det var ju inte speciellt roligt att kliva upp 7 imorse heller... I diiie. Men har sovit ihop några timmar under dagen iallafall så jag borde vara fit for fight igen inom en snar framtid. Tävlingen idag gick skitbra med hobbis, han går bara bättre och bättre! så söt. Jag hade ett ner i första LBn, vet inte varför han rev men resten av banan var lysande vettu. Sedan i andra LBn var vi felfri och han var klockren :)  Lussy var också duktig, men det är ju han jämt, kungen!

Nu blir det soffhäng och massa mys! Later


Ge mig vår/sommar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0