10 januari

hade sån overkligt bra dröm inatt.. Efter en sån dröm är det nästan jobbigt att vakna upp och inse att det inte var mer än en dröm, bara ännu en besvikelse. Så här sitter jag, i den deprimerande verkligheten.

Nu på morgonen har jag hunnit ringa vikarieförmedlingen, men kan ju inte säga att jag blev ett dugg smartare av det. Kan säga att jag rent ut sagt hatar dom som svarar i telefonen, eller ens jobbar där. Idioter. Bra start på dagen? njaa, hade ju faktiskt kunna blivit lite bättre. Måste även ringa till lyftet och fråga om det finns någon möjlighet att jag kan komma dit idag så att vi kan få alla papper påskrivna. Arbetsförmedlingen ringde och sa att jag inte kunde börja förrän papperna var klara och bla bla, så lär väl fixa det i guess.

Fick ju en uppmaning av josy att jag skulle gå och köpa gymkort idag så att vi kunde kvällsgymma, och det var ju inte en dum idé. När jag ändå är i farten kanske jag tar mig ut på en powerwalk i det fina vädret! Nä, färdigpratat! nu ska jag ta mig upp ur sängen och äta lite goda rester från gårdagen, och därefter ska jag bege mig mot min blivande skola i A-hill. later


världens finaste:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0