12 januari

Gymmet har satt sina spår idag, och åååhåj så skönt det känns! helt underbart faktiskt med träningsvärk. Och det var även så stört gott med max igår, så nu behöver jag inte äta det på ett tag. löövely

Kul att jag var nere i ridhuset och klar för träning tio i 8 imorse, och sen visar det sig att träningen inte började förrän halv 9. Jag som gick upp i extra tid så att jag skulle ha gott om tid och värma upp i lugn och ro. Det kan man ju lugnt säga att jag fick också.. Kunde inte somna igårkväll heller, hade alldeles för mycket i huvudet och när jag väl somnat så vaknade jag igen flera gånger och kunde inte somna om. Så då är det ju extra roligt när jag är på träningen alldeles för tidigt.... :) 

Ska försöka sova någon timme lite senare, för sedan ska jag ner till mitt förhoppningsvis blivande helgjobb. Ska träffa han som äger stället och så ska vi gå igenom lite saker eftersom jag ska få provjobba i helgen :) Ikväll kommer john och kollar på corsa också, hoppas hoppas hoppas att det inte är något allvarligt. Sedan blir det kvällsgym med josyycosy i think. skööön..t


Gotland babyy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0