13 januari

Dööör lite när jag skrattar. Har sjukaste träningsvärken ever, kan knappt andas utan att det värker. Kan ju lika gärna kalla mig själv svullo med tanke på hur vältränad man är... Nä men nu jävlar är det nog på god väg alltså. Får helt enkelt fortsätta magträningen när värken har lagt sig lite, om den nu kommer göra det. hehe
Blev ju kvällsgym igår också, så himla skönt var det. Alldeles lagomt med folk så man kunde göra precis vad man ville. Körde bra på trampmaskinen, även kallad dödsmaskinen och så gick/sprang vi lite på bandet. Däremellan blev det lite armövningar, och försökte mig även på lite mage men det gjorde så jävla ont så jag gav upp.

Imorse åkte jag ut till hille och tog en tur på corsa, hon ska skrittas nu i en vecka och sedan arbetar vi utifrån det. Sedan hoppelihopp in i duschen och sedan bar det av vidare in mot city där emelie väntade. Vår traditionella myslunch på stan stod på schemat, därefter chillade vi runt en stund och shoppade lite. Var mest på jakt efter skal eftersom jag har lyckats tappa mobilen i golvet så det har blivit en feeet spricka. Stötte på johanna och hilde också, så vi gosade runt med dom en liten stund innan dom dissade oss. sötis sådär dom.. Köpte även lite nya fina underkläder, ett par nya brillor och var även in på telia och fixade spotify på mobilen eftersom jag inte vet hur man gör det på egen hand. En muy bien dag med andra ord!

Nu: soffläge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0