15 januari

Blev ju lite av en jobbhelg det här, men vad gör det? tänker ju bojkotta utgångarna lite oftare nu när det är 2011, så lika bra att jag gör något vettigt istället. På fredagen jobbade jag bara 22.00-00.00, så det vart ett kort pass men det var ju mest för att jag skulle få se hur det går till och att jag skulle få lära mig. Igår blev det mys all day long med sötiz innan det var dags för mig att jobba igen. Då fick jag jobba hela kvällen, från början till slut, 22.00-03.00. Det var mycket mer folk igår än vad det var i fredags så det blev ju att man lärde lägga på en växel så att alla blev nöjda och glada. Nu lär jag dra igen, nu blev det visst brådis!
LATER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0