17 januari

När jag vaknade klockan halv 11 imorse så kändes det som att klockan var 6 på morgonen. Var så sjukt trött, kan inte fatta var den tröttheten kom ifrån. Men jag krigade mig upp ur sängen iallafall och åkte ut till hille och tog en tur på sötan i det fina vädret. Är så himla mysigt att vara ute och rida när det är sånt väder som det har varit idag :) Hade med mig träningskläder dit så att jag kunde duscha en snabbis och byta om för att sedan möta josy på stan. Träning stod ju på schemat, men eftersom hon var så hungrig så blev det lunch först, och jag var ju inte sen med att hänga på. Men sen så höll vi vad vi lovade oss själva och åkte till korpen och körde ett pass.

På hemvägen hämtade jag ut mina nya skooooor!! Åh dom var så fina och satt som en smäck. Gladare kunde jag nog inte blivit, känns som att det är julafton idag nästan. Kan lägga in en bild på dom lite senare, har inte riktigt tid för det nu eftersom jag och mamma ska ut och övningsköra lite strax. Måste fan ta tag i det på riktigt nu alltså, det har gått alldeles för långt. Måste få en spark i arslet annars kommer jag aldrig ta tag i pluggdelen och bli körkortslös tills jag dör. Trodde ju att jag var klar med att plugga efter studenten, men nehej då visst fan dyker det upp lite plugg ändå. Är ju nytt år med nya möjligheter så mitt månadslöfte är iallafall att ta tag i pluggningen till körkortet så att det blir överstökat, punkt slut.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0