18 januari

Var lite wierd att vakna till ett bankande ljud, det lät precis som att dom höll på att försöka slå sönder alla väggar med en slägga typ. Jaja, men ljudet slutade och jag somnade om :) klev upp vid 10 och gjorde mig iordning lite och åkte sedan till frisören. Färgade håret lite mörkare som det var tänkt, blev precis som jag ville ha det så är supernöjd :) Efter det så blev det gym på korpis, fett duktiga var vi. Skönt att det inte var lika mycket folk som det var igår. Då var det helt fullproppat med folk, kunde ju knappt köra på dom maskinerna man ville. Efter gymmet blev det stan en snabbis för att inhandla det som stod på komihåg-lappen, och sedan avslutade vi dagen med lite solning, så kan ju hoppas att jag inte ser likblek ut i denna vintertid.

Nu ska jag fortsätta äta min kötbullar och stuvade mackisar och kolla top model! later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0