20 januari

Är faktiskt inte roligt att jobba ensam, blä. Ville gråta när jag vaknade imorse när jag visste vad som väntade, ville verkligen inte stå där helt ensam med allt ansvar på bara mig. Det skrämmer mig lite faktiskt, det har det alltid gjort. Inte för att det går åt helvete när jag är ensam, gillar det bara inte. Jaja, jobbet gick bra idag iallafall så ska inte klaga egentligen. Men blir så jävla irriterad när det är nån gubbjävel som säger att det ''tar sån jävla tid''. Åh, det kokade i mig, och jag ville bara kasta moset i ansiktet på honom. Tyvärr har jag ju bara två händer, men om jag hade haft fyra så lovar jag att det hade gått fortare. Inte konstigt att man blir less på alla gamlingar som bara gnäller och gnäller och är allmänt sura och less på livet. Dom kanske är less på mig bara för att jag har livet framför mig medans dom har lagt livet bakom sig, vad vet jag. Men sen finns det ju massvis med söta gamlingar också, dom älskar jag lite för dom är så gulliga mot mig :) hihi.

Mitt pass idag var 10-14.30, så då bar det av hem till Hille och mina sötisar in da stable. Pussade lite på dom och sedan skrittade jag ut på corsa. Imorgon får jag äntligen börja trava henne, och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon är fräsch. Vi får väl se om det räcker, det återstår att se imorgon..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag och mami hem till malla på middag. Spännande vaaa.. Jag frågade vad som stod på matsedeln, men fick tyvärr inget svar. Hon berättade för någon dag sen vad hon skulle laga, men det har jag har glömt. Så jag får väl skylla mig själv att jag inte har en aning om vad som kommer stå på matbordet ikväll. Men förhoppningsvis är det väl något ätbart ;) hehe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0