2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, en hel del faktiskt. Skaffade mig en storhäst, tog studenten, var på Gotland, varit på världens bästa resa i Mexico och massvis med saker. Har helt enkelt blivit klokare. 


Har du några nyårslöften?

Absolut. 


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, inte vad jag vet iallafall. 


Vilka länder besökte du?

Mexico ♥ 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

30/10 

Något du saknade år 2010?

större inkomst, och en person som inte längre är delaktig i mitt liv.

 

Vad var din största framgång 2010?

Oj, har väl inte haft någon större framgång iår.. Kanske mina placeringar och vinster med finaste corsa :) 


Största misstaget?

Att jag lät mig själv vara så ledsen över någon/något som inte var värt det. 


Bästa köpet?

corsababy, iphone 


Vad spenderade du mest pengar på?

kläder, utgång, och massa onödigt. 


Gjorde någonting dig riktigt glad?

vänner, hästarna, släkten, resor, underbara sommarkvällar, speciella personer. Skulle kunna fortsätta all day lång och rabbla upp men slutar där. Fick med det viktigaste!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Nothing compares 2 u 


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare tyvärr 


Vad önskar du att du gjort mer?

svår fråga, stått på mig lite mer kanske och skulle sagt mer vad jag tycker och känner.


Favoritprogram på TV?

Desperate, greys, gossip, top model, ensam mamma söker

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

släkt+vänner, därefter Feeeeeeeeeest!! 


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Ehm, lite blandad från dag till dag. Normal skulle jag vilja säga. 


Den bästa nya personen du träffade?
 De personerna vet det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0