21 januari

Är fortfarande i matkoma efter lunchen idag. Att en sån liten macka kan göra sån stor plats i magen trodde jag var omöjligt. Men var nog den godaste clubsandwichen jag ätit tror jag, så pallra er till java och ät den så lovar jag att ni slipper stoppa i er något på hela dagen sen. Och dessutom var den ju delicious! Verkligen något jag skulle vilja rekommendera :) Sedan strosade vi runt på stan lite, fast jag fönstershoppade mest men sen när jag kom till MQ så hittade jag två fina tischas som kostade 279 och 249, men efter att rean dragits av blev det endast 213 kronor tillsammans. Så det var två härliga fynd, dock inget som jag kan ha på mig på lördag..

Har precis varit och ridit corsa lite, fick ju börja trava idag. Hon kändes inge halt (peppar peppar ta i trä) iallafall, så det är väl bara att fortsätta i samma takt i guess och hoppas på det bästa! :) Nu måste jag faktiskt döscha lite och kanske till och med ta en nap innan det bär av mot sandviken. Josy slutar inte förrän nio, så är ju gott om tid än så länge. Bäst för henne att hon skyndar sig asso, men tippar ganska hårt på att det inte kommer gå så snabbt och i den takt jag skulle vilja. hehe, det säger jag genom tidigare erfarenheter ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0