24 januari

Denna helg har inte varit nån blogghelg kan jag ju hålla fast vid. Haft andra bra saker för mig, så har inte haft speciellt mycket tid över :) Var ju som sagt på idolkvällen på läkerol i lördags, och det var verkligen kung! Skitbra låtar och sedan vart det ju inte minus för att weise, olle och daniel var med.... to die for. Därefter blev det efterfesten på goya som var roligt trots att det var packat med folk. Bytte även några ord med idolerna ;)

Igår var det tävling hela dagen på fältis med hobbe. Han var duuutti, om man bortser från att han kickade som en galning+ att han kastade av mig när jag red fram till sista klassen. Landningen var inte heller nå vidare bra, rätt på isen med knäna först.. Gjorde så sjukt ont så jag visste inte vad jag skulle ta mig till alltså. Så har haft lite problem med att gå både idag och igår, speciellt i trappor. Men det har lagt sig mycket som tur är! Men väl inne på banan skötte han sig som en klocka i båda klasserna iallafall och det var ju huvudsaken :)

idag då? Har ju haft min första praktikdag. Haha, vissa ungar är ju bra speciella kan man ju säga. Men har haft en bra förstadag och det har varit riktigt roligt och lärorikt :) kan nog bli bra det här om allt fortsätter på rätt väg! Det största problemet är ju faktiskt att komma upp ur sängen på morgonen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0