25 januari

Det har varit en riktigt lång dag faktiskt. Först blev det praktik 8-15.45 sedan har jag serverat på travet fram tills nu. Är helt slut i kroppen nu, så får se om jag orkar gymma senare eller om jag hoppar i säng tidigt. Idag har jag iallafall varit på utflykt med 6-åringarna, ganska mysigt trots att dom minsta höll på att blåsa bort. Hahahaha, så helt plötsligt började en plocka skräp och efter det sprang alla ungar runt och letade efter allt som var skräp. Så kom det en liten kille fram till mig och gav mig en påse och sa att det var skräp och att jag skulle slänga den. Sedan när jag tittar lite nogare så tror jag att han ger mig en påse med hundbajs.. hahahahah, dom e så söta.

Så dagen har inte bestått av så mycket mer än utflykt, leka, spela spel, äta, jobba en sväng. Så har haft en skön dag måste jag säga. Det känns som att dagen bara susat förbi och att klockan är typ 12 nu trots att den bara är strax efter 8.. Blev så lycklig när jag gick in på mobilbanken imorse och såg att lön+ersättning har ramlat in på kontot!

Tog hem en matlåda från jobbet som jag ska ta och äta nu. Oxfilé, potatisgratäng, kantarellstuvning och varma grönsaker, men mööööms! later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0