26 januari

Börjar gilla jobbet mer och mer för var dag som går faktiskt! Det är nog något jag skulle kunna jobba med i framtiden :) Det är skjönt att jag ska få vara på samma skola under hela perioden istället för att åka runt på massa olika, för det känns verkligen som att man skapar ett förtroende hos barnen redan. Så jag trivs som fisken i vattnet med andra ord :) Det finns två minus, och det är ju att kliva upp 7 på morgonen och att det är en bit att åka. Därför borde jag fan ta tag i körkortet på en gång.. Blöööööööö ja orkar inte.

Borde ta mig ut på en promenad lite senare efter att mamma kommit hem också, livet är då inte lätt när det är svårt. Såg även att jag ska jobba natt på lördag, myyysit värre. Kan dock bli lite jobbigt att kliva upp dagen därpå eftersom jag ska tävla Ville då i storvik, och jag antar att det är tidig uppstigning som står på schemat. Jobbar även på travet fredag-lördag, så jag tror att lönen kommer bli rätt schyst nästa månad :) wihoo.
Nu ska jag fortsätta att fixa och dona lite, lateeeer.


hahaha åh vilken gammal bild, söööten..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0