27 januari

Dagarna börjar se precis likadana ut nu för tiden! Ibland kan de skilja sig från varandra med någon lite ljusglimt. idag har jag och söten tagit det lugnt bara innan det blev träning. Gick braaa, så det blir nog tävling i början/mitten på februari igen. cozy, isn't it? En annan lite kuslig sak har hänt två nätter nu, att jag drömt att jag ska köra upp. Det har dock inte slutat som jag velat, istället har min körskolelärare som ska köra upp med mig blivit mördad, och sen säger mördaren att han ska köra upp med mig. Men han vet inte att jag har sett min riktiga döda lärare, så han försöker lura mig. Så antaligen har han mig som nästa offer. hahahah, vill nog inte veta slutet heller. helt sick. Kan då inte förstå var alla dom där wierda drömmarna kommer ifrån.

Nu ska jag se the ring, vilket kommer skrämma skiten ur mig.. Får se om jag överlever!
later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0