28 januari

idag har det varit en riktigt dryg dag faktiskt. hahahaha, fet ångest har jag haft ett par timmar iallafall i tron att få skäll. Men det gick ju som det gick ;) Har lärt mig en läxa iallafall, huvudsaken det liksom.

Har ändå hunnit med mycket idag måste jag säga, jobba, ångest bra många timmar, rida, möte, blivit utelåst, varit hos mormor en snabbis sen tagit farväl som förhoppningsvis blir den sista gången. Det sjuka är att jag skulle jobbat hela dagen imorgon, först på travet från 8-15.30 därefter 16-21.30 på läkerol och sedan 22-03 på harrys. Men sa ifrån travetjobbet, går liksom inte ihop riktigt att jobba från 8 till 3 på natten.. Speciellt inte eftersom jag inte kommer få många timmars sömn efter det eftersom jag tävlar på söndag och ska vara ute i storvik på morgonen. Skapligt härlig man kommer vara på söndagkväll.. hallelujah.

Nu blir det fredagsmys:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0