29 januari

Denna sovmorgon satt ju som en smäck. Har sovit mer än 12 timmar och då kan jag ju säga att jag slagit ett nytt rekord, lööövely. Ska göra iordning lite brunch till mig själv och bara ligga i soffan och chilla tills det är dags för mig att traska till jobbet. Skulle få servera lite i rummet som jag fick vara i sist, så jag hoppas att det går bra. Måste sticka därifrån vid halv 10 så att jag hinner till harrys eftersom mitt pass börjar klockan 10. Måste även hinna tagga till tävlingen imorgon, börjar faktiskt bli lite nervös hihi. Men när vi hoppade igår så gick den vite prinsen suuuveränt. Får hoppas att det blir favorit i repris :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0