30 januari

holabola!
Sablar vad trött jag är, helt slut. Jobben igår tog slut på mina krafter helt och hållet, men det gick som på räls faktiskt. Fick väldigt fina komplimanger som gjorde mig så glad:) Tänk vad några ord kan göra! På läkerol så fick jag vara i allstar-rummet, precis som sist och på harrys var det sjukt med folk! var över 850 personer under kvällen så det var inte en enda lugn stund. Men tur att mina arbetskamrater är så grymma :) Sedan fick jag skjuts av en snällisvakt när vi var klara runt halv 4. Sådär lagomt trött när man kom hem..

Var så trött att jag inte ens vaknade av att klockan ringde, men tillslut kom jag upp runt halv 8 snåret, så då var det bara att slänga på sig kläder och åka ut till pållarna. Packade och donade, därefter bar det av ut till storvik för tävling med ville :) Han var så duuuktig idag den lille söte. Kom 2a i 1 m, och sedan vann vi 110!
 tack snälla snälla snälla malla, du e bäst!

När jag kom hem så tog jag ett välförtjänt bubbelbad, har ju varit så galet kallt hela dagen. brrr. Därefter blev det en nap, och vaknade lagomt till det bästa programmet just nu: solsidan. underbara söndag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0