31 januari

Hade ruskigt svårt att somna igår även fast jag tog en nap på bara en timme igår kväll, så det var ju lite drygt men somnade nog innan halv 11 iallafall. Har insett vad skönt det är att lägga sig tidigt och vakna upp på morgonen dagen efter skapligt pigg. Fast vissa dagar när klockan ringer så vill man ju bara dö lite, that's life liksom. Tror ingen gillar att gå upp tidigt på morgonen. Men själva grejen var att jag känner mig duktig som går och lägger mig i tid för en gångs skull! :)

Har varit en lugn dag idag på skolan, det har inte hänt något speciellt om man jämför med de andra dagarna som varit. Men måste faktiskt ge en guldstjärna till maten som är där! Var lite skeptisk över allt som hade med skolan att göra från början, men har verkligen ändrat min syn på allt det som jag hade lite ångest över. Har aldrig varit med om sån god mat på en skola, så barnen på friskolan lyftet är lyckligt lottade måste jag säga som får sån lyx. Tänk om man kunde få ha det så bra under alla dessa skolår..

Ikväll blir det bio och fikamys med josy, kändes som det var 100 år sedan jag träffa kvinnan. Så det kommer ju bli cosy, har längtat lite efter biomys faktiskt. Går ju många bra filmer nu så känns som att det kommer bli en bra syssla här framöver eftersom jag ska köra några vita helger nu.

nu ska jag och mamma gå och handla lite matsäck till mig inför imorgon eftersom dagen kommer att spenderas på läkerol med skridskoåkning hela dagen! wihoo ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0