Beslutsångest

Har lite beslutsångest just nu. Funderar starkt på att ta en promenad och sen åka och sola, men jag vet fan inte. Skulle behöva både och, så det är ju en lysande idé egentligen.

Imorse var det träning med hobbsan, vi hoppade lite lugnt bara och repade lite inför söndag då vi ska tävla. wohoo, känns som att det var 100 år sedan jag tävlade på ponny. Saknar tävlingarna med lussy så att det gör ont ibland, men det finns inget jag kan göra åt det tyvärr även fast jag skulle kunna göra vad som helst för att få göra det om och om igen. Mitt andra hjärta. Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Lite så får jag tänka istället ..

Nä nu ska jag ta mig i kragen, det blir solning+prommis!
Later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0