Biggest looser

Åhhhh äntligen har jag gjort min debut på nelly.com all by myself :D Det var ju inte så svårt som jag trodde faktiskt, så nu är två fina skor beställda och anländer inom några dagar! Längtar ju lite tills dom kommer nästan, känns som julafton igen. Har även kollat på lite klänningar men utbudet är ju dock inte lika bra där som skorna. Förr hade dom skitsnygga grejer där också men dom har faktiskt tappat lite på den fronten tyvärr. Har även fixat klart med spotify i mobilen och nu har jag mina favvolistor on da phone, så äntligen har jag gudomlig musik i öronen även när jag är på resande fot.

Sitter och kollar på Biggest looser nu, grymt program juu. Börjar gilla programmet mer och mer för varje gång jag ser det, för dom som deltar där kämpar så sjukt mycket både fysiskt och psykiskt. Tror inte att jag har insett förrän nu hur hårt dom verkligen kämpar och ändå klarar pressen liksom. Jag skulle också vilja ha den där starka viljan till att träna och kämpa på så hårt trots alla motgångar. Dom måste vara jordens mest målinriktade människor. De är personer som man verkligen borde se upp till och lära sig av. Åh nu är dom så söta, dom ringer hem till sina familjer. Herregud jag blir helt rööörd.. Jaja, keep on working fellas! Later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0