Commander

Träningen med hobbsan gick ju bra, lite crazy i början men han var väl lite glaaadis kanske. Men sen när han började chilla lite mer så gick det skittttbra. Antar att han kommer ha en fet träningsvärk imorgon den lilla stackaren, och han är nog inte den enda heller.. Fick galoppera utan stigbyglar över små hinder, vilket jag inte gjort på 100 år kändes det som. Fick sån sjuk mjölksyra i lår och ljumskar, lite för otränad kanske. Men duktig som jag var så var jag ute på en powerwalk tidigare idag iallafall. poäng till mig! Så nu är det slut med allt detta fettande, iallafall i veckorna. På helgerna får man ju faktiskt unna sig ibland när man gjort något bra, och då lär man ju verkligen förtjäna det också. Måste röra på fläsket mer. I och för sig är det skitbra träning att rida, men det känns ju som att allt fett försvinner mer när man gymmar, springer eller powerwalkar så det är vad jag ska ta tag i mer nu år 2011! nytt år, nya möjligheter liksom.

Nu väntar jag på svar från emelie så att jag vet hur kvällen kommer se ut. Vi brukar ju impulsköra en del, och är ju det vi är bra på så. hahahahhaha stackars empa, hennes bil startar inte på köpis så blir ju lite senare än vad det var tänkt för våran del :D går bra nu kompiz. Om jag har tur kan jag lifta med malla in till stan, skulle ju va fetti bra. Då lär jag nog lägga på ett kol, ciao bella.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0