dead

Jag lever inte. Är döööööödens död skulle jag vilja säga. Fifan hade sjukt roligt ute igår, allt ba va perfekt!! Precis som en skön utgång ska va :) imorse var det bara att pallra sig upp i skaplig tid, skulle rida båda pållarna i valbo och ville inte vara där när det va mörkt så jag åkte ut vid halv 1 tiden. Kan inte ens minnas vad jag gjorde när jag kom hem, så trött är jag. kuuuul, not. men jag och mamma åkte iallafall till marios och köpte pizza, lockade ju ganska mycket när josy sa att hon skulle äta det så jag föll för grupptrycket. Mööööms, lätt värt! nä det här inlägget sög ju så hårt så ska nog sluta nu innan det händer något drastiskt. ikväll ska vi hyra film och ba chilla iallafall, är ju work imorgon för min del! scaaary. LATER

¨
min bebi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0