Don't stop believin'

ÄNTLIGEN har jag en tvdosa här i mitt rum. Min försvann ju för ett par dagar sen, och jag har verkligen vänt upp och ner på mitt rum och letat som en dåre efter den. Sedan tog jag mig an hela huset men utan resultat. Kan inte förstå vart den har tagit vägen, eller var jag har lagt den. Har verkligen letat överallt, förutom där jag lagt den som mamma brukar säga. Men nu har jag en annan som funkar också, det är mallas som hon inte använder längre. Så det var ju perfa för mig, eftersom jag är i stort behov av den just nu.

Blev sån mysig middag på staketgatan där det bjöds på pasta med kräftstjärtar och någon god sås till! Så nu är jag mer än mätt skulle jag vilja säga. Måste göra det oftare, och inte så långt emellan gångerna ;) gosi. Har övningskört en del idag också, och jag MÅSTE ta tag i plugget. Kommer aldrig skaffa mig ett jävla körkort om jag inte gör det nu. Orkar inteeeeeeee, dö. Får sån ångest bara jag tänker på det, men som alla säger så komme det bli en galen befrielse sen när kortet väl är i hamn. Är så många som pushar på att jag måste ta tag i det nu så lär väl lyda. Måste läsa minst en timme om dagen egentligen, kanske borde börja med det på måndag. På tal om måndag, då börjar min praktik! Arbetsförmedlingen ringde och sa att allt var klart så att jag kunde börja den 24e januari. Är lite nervös över hur det ska gå, jag som lärare? jag som antaligen är lika snabbtänkt som 6åringarna. Nä men jag måste ge det en chans, det kommer bli en utmaning men ändå tror jag att det kommer vara lärorikt och kul :) Drygt att behöva gå upp så sjukt tidigt på morgonen, det är det jag har mest ångest för tror jag. Men jag hoppas att jag vänjer mig, och måste definitvt lägga mig tidigare på kvällarna.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och vänta...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0