Dreaming people

kan ha varit jordens tröttaste dom här dagarna som varit. Men tog en powernap på 2 timmar igår efter träningarna vilket var mer än välbehövligt kan jag ju säga. Den här helgen har varit så sjukt bra på alla sätt! fredagen bjöd på en träning som gick super, därefter en fet utgång med emelie som va grym. kan det där vi ;) Var dock inte lika roligt att kliva upp på morgonen efter några få timmars sömn bara. Då var det ju träning på schemat igen med hobbsan. Var lite mer hoppning på lördagsträningen och vi hoppade lite högre då än vad vi gjorde på fredagen. två grymt bra träningar! Han va så duuuktig, lillplutten :) hahaha nörd jag e.

När träningarna var slut åkte vi hem och åt lite mat, en av mina favvorätter. Banan som är inlindad i skinka på ett mjukbröd och lite sås på. vet att det låter som att jag skämtar men det är gääälet gott, skulle kunna äta ihjäl mig på det. På kvällen hade jag, josy och sandra bestämt att vi skulle käka på churchan, men när vi kommer dit så var det packat med folk, och så visar det sig att det är en och en halvtimmes väntan på bord. Så nej tack, de hade ju inte våra magar tid med så det slutade med att vi hamnade på brända bocken istället. Inte fy skam det heller men church street är ju något alldeles extra. För mig blev det till slut vitlöksbröd+black and white! mööööms. Kändes som att jag inte skulle behöva äta på en vecka efter den måltiden.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0