Godmorning sunshines

Var uppe med tuppen imorse ja, och ååhåj så skönt det var. Jag och ronja en tur ut på pållarna i kylan, inte dåligt av oss! Båda två var piggelin iallafall, så verkar inte vara något större fel på dom eller.. Nu har min väckarklocka börjat fungera igen, yeeey eller så har det varit jag som varit död på morgonen de två senaste dagarna och inte vaknat av den. Aja, den är i liv igen iallafall vilket är huvudsaken. Igår blev det jobb för hela slanten,  16-22.30. Gick mucho bra, hahaha även fast vi hade krig där nere. Karatesparkar, nypningar och slag är inte att leka med. Watch your back var ett bra motto, den saken var säker. Tycker om det jobbet väldigt starkt trots allt!

När jag kom hem blev det sängmode direkt efter duschen, kollade även lite på småkronorna när de förlorade semifinalen :( Måste faktiskt säga att sverige var värda finalplatsen, dom var riktigt grymma av det lilla jag såg. Det är förjävligt att vara så nära och snubbla på mållinjen, men får hoppas att det blir guld nästa år istället.
Jag menar, Tredje gången gillt liksom.

Skulle egentligen träffat madde för lunch idag, men hon dissade mig eftersom hon skulle åka och hälsa på släkt i hälsingland idag tidigare än väntat. Alltid roligt att bli dissad av en dejt.. Får hoppas att det finns lite kvalitétstid över för oss innan hon åker tillbaka till USA, annars vet jag inte vad jag tar mig till.. :(

Nu ska jag gå och skölja ur min hårinpackning som jag haft i håret ett bra tag. kan faktiskt erkänna att jag glömde bort att jag kladdat i lite sånt, så passar nog bra att tvätta ur det nu. När jag är klar med det är planen att ringa och terrorisera mallan tills hon svarar. hehe mysit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0