hey soulsistah!

Gick och la mig tidigt igårkväll, första gången på väldigt väldigt väldigt länge. Och skönt var det att vakna upp klockan 8 dagen efter till och med. Har nog aldrig känt så någon gång, men idag hände miraklet. Kanske borde lägga mig i tid varje kväll istället för att vara uppe halva nätterna, men det är ju svårt när något/någon håller en uppe. Som sagt var det ju tidig uppstigning återigen på schemat, och jag tog mig ut till valbo och red hobbe en sväng. Så söt han e, går bara från klarhet till klarhet. Kommer bli en stjärna han innan det är färdigt:)

Har precis tagit en långt och varmt bad, var inte helt fel kan jag ju säga. Lite skum, musik och trevligt sällskap i örat slår ju det mesta. Nu ska jag börja göra mig iordning, om 1 timme ska jag ta mig in till stan och träffa maddis. Har ju en hel del att ta igen så det var ju på  tiden att kvinnan har lite tid över för mig. Skulle väl tippa på att den blir en lååång lunch, precis som back in the days. har saknat det världsmycket. Tänker försöka övertala henne att stanna kvar i sverige istället för att åka över igen, för hon har varit borta alldeles för länge, och dessutom utan mig. Nä nu är det lite brådis! puuuuuuss.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0