If you love something, set it free. If it comes back, its yours. If it dosent it never was.


Gårdagen var en tia! Maten var grym, sällskapet och avslutet på kvällen lika så. Tack till er som gjorde nyåret så braaa :) ni e bäst. Vi var som sagt hemma hos mig, och här serverades trerättersmiddag som var delicious! Vi bojkottade hemmafest iår så vi bestämde oss för att gå ut, vilket vi gjorde helt rätt i! Jag hade sjukt kul ute, så himla roligt att träffa alla nära och kära! dock hade inte mina fötter lika kul. Hade äckelont i dom från att jag klev ut genom min ytterdörr till att jag klev ut genom goyas portar, vet inte ens varför jag tog mördarskorna. Hahaha, ibland är det inte lätt att tänka klart alltså.. Men hade iallafall en awesome kväll som är helt klart värd att minnas :) Detta resulterar alltså i att det är rehab och vilodag idag, och myyyskväll står på schemat. Har laddat upp skafferiet med ungsbakade chips, dipp, grönsaker, julmust och massa mer. hihi välbehövligt! puss på er


 take me baaaack! gotland -10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0