Monday morning

Kan ju erkänna att jag var en ganska dålig bloggerska igår, men hade helt enkelt bättre saker för mig. Klev faktiskt upp tidigt och åkte ut till valbo och red båda pluttarna, och därefter raka vägen hem till hille och red corsa som förövrigt känns väldigt frisk och kry. Hoppas det håller i sig :) hihi. Sedan ringde malla och frågade om jag ville gå på hockey, så då blev det ju skaplig stress till strömsbro för dusch/fixa sig. Men snabb som jag är så hann jag alldeles perfekt, så det va bara att glida till läkerol i lugn takt. Matchen gick bra, som ni troligtvis vet. Dom vann ju med 2-0, så blev ju en bra början på året för dom iallafall. Därefter tänkte vi åka och äta på donken, men så slog det oss att vi ville slå till på nå större, så vi åkte till helt enkelt och åt istället. fetaostfylld kyckling.. ♥ forever in my heart, skoja inte.
Sedan åkte vi till staketgatan och hängde lite, ganska cooosy faktiskt.

Vaknade imorse av mig själv klockan 8, och då visade det sig att jag missat att klockan ringt 2 gånger, precis som igår. Så jag ställde om den och somnade om, och vaknade igen vid halv 9 av mig själv återigen. Då ser jag att jag missat igen? Så nu har jag upptäckt att min väckarklocka inte ringer överhuvudtaget, av nån konstig anledning. Så när klockan var halv 9 vågade jag inte somna om igen utifall jag skulle försova mig, så då var det bara att kliva upp. Nu har jag varit på arbets/praktikintervju som gick väldigt bra, så får se om det blir något där eller om jag letar vidare :) We will see.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0