Nothing compares 2 u

Gud så mysig min kisse var idag, har nog aldrig varit så gosig som han var idag. Tror han har saknat mig, var ju trots allt längesen vi hängde lite. Men idag bröt vi den onda cirkeln och gosade länge i min säng, sen följde man mig vart jag än gick, sötis. Tänk om man hade det så bra i vanliga fall, att vissa följer en vart man än går.
Mikaela ringde tidigare idag och frågade om jag ville göra henne sällskap i ridhuset, och det tackar jag ju inte nej till direkt. Så jag åkte ut dit vid 7-tiden och red hobbe först, sen hoppade jag lite på hasana. Dom skötte sig exemplariskt båda två, gullhjärtan. Sen när vi var i stallet så åkte handtaget ner sådär som det gjorde när jag va ensam!! så jävla läskigt!!!!! Åh herregud, då fick jag hjärtstopp. Lovar att det är ett spöke där som vill skrämmas med mig bara för att jag är så rädd när det är mörkt. Men var ju inte där ensam idag iallafall som tur var, så jag överlevde ännu en gång. Händer det igen vet jag inte vad jag tar mig till..

Idag har jag även hunnit kollat klart på gossip girl säsong 2 :( blä. Blir typ lite ledsen när jag kollar klart på serier som jag avgudar för det känns så tomt när dom är slut sen. Man känner sig nästan lite ensam helt plötsligt. Måste köpa säsong 3 nästa gång jag är på stan, börjar nästan bli besatt. Men det kanske är huuur bra som helst. + att det var ett så fint slut på säsongen då när chuck säger att han älskar blair och dom är så glada när dom står och pussas utanför hans limo. Som hon har väntat på just det stunden liksom, man blir ju helt tagen. Aja, älskar alla i gossip och allt som har med det att göra!!!

Nu ska jag fortsätta lite med vänner säsongerna som jag fick av sötaste, är ju en bra bit på väg. Hahaha, dom är ju så gulli dom. Sen blir det sleepmode! puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0