propp

Nu är jag proppis, hela magen full av mat. Kan knappt förstå själv hur mycket jag äter ibland. Skulle vilja se allt som jag stoppar i mig under en dag, måste vara 100 kilo minst. blääääämääätttt. Det gick iallafall bra på jobbet, eller förhoppningsvis jobbet kan jag ju säga! Jag fick lära mig det jag ska göra både på fredag och lördag. Dock är det ganska jobbiga tider, men sånt vänjer man ju sig vid och det ska bli riktigt roligt! Fick repetera lite och öva på vad jag ska göra, så nu borde det sitta som en smäck :D hihi lite kult. Ska strax göra mig iordning så ska jag och mamma åka ut till Hille eftersom John kommer ut och kollar på corsa. Så vi får väl se vad han säger..
Sen blir det gyyyyym!! Later



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0