solsidanmyyys

Inte helt otippat att man satt bänkad framför tvn när solsidan säsong 2 hade premiär! det kan lätt ha varit dom snabbaste 30 min någonsin, utan tvekan. hahahaha, alltså dom är så sjukt roliga. Allt dom säger och allt dom gör är bara så klockrent på alla sätt. Idag då? Ja, jag har tränat på hobbe och repat lite inför våran första tävling tillsammans som är nästa söndag på fältis. Hasana var svullen i ett ben så det blir ingen start på henne på söndag tyvärr :( När jag kom hem igen så blev det ett bad, efterlängtat! Därefter följde jag med nicko hem och packa lite grejer och sedan blev det kinamat från holken. Brukar inte vara så förtjust i kinamat men holken vid rondellen har riktigt god mat faktiskt. Skulle egentligen gått på bio idag med josefin x2, men eftersom det blev frontalkrock med allt så blev jag hemma istället. Nu blir det soffmode och chill, later.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0