still near you.

okej, jag bryter mitt anti fettoliv idag. Både jag och josy fick sånt sug efter max, MEN (hör och häpna) jag tänker byta upp strippsen mot morötter. Har gjort det dom senaste gångerna eftersom jag inte gillar strippsen som är på max, utan dom som är på donken är ju delicious! dom kan jag typ döda för att få.. blev ju skapligt sugen på dom nu, men tänker göra allt för att stå emot suget. Men gymmet då? gick förjävla bra om jag får säga det själv. Gick på bandet i tjugo, sedan körde  jag lite armar och pyttelite mage eftersom det är jobbigast. hehe

Gick även på den där trampmaskinen som är så jävulskt jobbig. Helt stört, svetten bara rinner längs ryggen och i fejset. Men i och för sig känner man sig så sjukt duktig efter den så den måste jag göra lite oftare och längre. Har lagt upp en plan nämligen, att jag ska köra den 10 min i början av passet och därefter köra på lite andra maskiner. Sedan avslutar jag på den 10 min igen. Sen om några veckor kanske man orkar köra 15/20 på den varje gång i början/avslutningen, skulle ju pretty awesome.

Har haft humöret uppe fram tills nu, då bara rasade det och dom rosa molnen bara blåste iväg. Eller inte helt och hållet, men typ iallafall. Hjälpte ronja och hoppa med lussy idag på eftermiddagen, och det gick suuuperbra. Dom är så duktiga tillsammans! min finaste lilla prins :) Hade med mig corsa till ridhuset eftersom jag har fått börja trava nu, äntligen. trodde jag.. Hon var halt igen. Blir så less på det här, att man aldrig kan få ha lite flyt.

PS. rättning från josefin gustavsson: gick på bandet 15 min. (powerwalk till korpen från stan) två dipper med pommes istället för morätter, dock åt hon upp mina så åt inte alls många. så det blev ju nå bra utav det hela ändå! DS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0