städelistäd

Har varit en riktig slappisdag, men så välbehövlig ändå. Tänkte först skriva ett deppinlägg innan jag gick ut och promenerade, men jag skippade det. Vet inte ens varför jag kände mig så deppig, men känslan bara välte mig. Är väl kanske i en sån period nu, vad vet jag. Men vill helst komma ur den, hur jag nu ska lyckas med det. Jaja, nog om det! Jag var som sagt och solade, men tog ingen promenad då utan jag la mig i soffan istället och zappade runt lite och tillslut så fastnade jag i soffan ett par timmar. hihi

Sedan värmde jag en pizza (smart som jag är med tanke på mitt nya nyttiga liv), men whatever tänkte jag man lever ju bara en gång. Men det var sista gången jag åt pizza på ett tag, så jag åt den med omsorg. När jag kände mig nöjd så drog jag på mig träningsskorna och tog en fet powerwalk. Hade faktiskt sjukt bra tempo så borde ha bränt en del av pizzan redan idag. Gick runt stigslundshöjden, och sedan tog jag en sväng i strömsbro också. Väldigt mysig promenad även fast jag gick all by myself, men musiken gör allt! Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte skulle kunna lyssna på musik medans jag är ute och går. Så en guldstjärna till den som kom på hörlurarna, ipod, iphone och musiken.

..Och till min kvällssyssla gott folk, jag har städat! Mitt rum och min garderob, som såg ut som två bombnedslag. Jag har blundat typ varje gång jag gått in i garderoben för har inte velat se hur rörigt det var där inne. Tror det har hunnit gått en vecka, så jag kände att det var på tiden att jag tog tag i det idag när jag hade bra med tid. Jag är så dum som bara staplar och staplar kläder och massa annat så det är berg av kläder till slut. Men nu så, nu är allt gone. Och mitt rum såg ungefär likadant ut, HEMSKT. Det tog mig två timmar, lite gälet..


den andra sidan var fortfarande lite stökig, så den får visas en annan gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0