utgång på ingång

utgång på ingång kanske? Nja, ska fundera lite till över den saken. Kommer nog va sjukligt mycket folk ute ikväll, precis som förra året. Då stod vi i kö i en timme (!), ute i kylan innan vi gav upp. Så ovärt blev det helt plötsligt. Malin traskade hem, men jag och natta tänkte hålla ut ett litet tag till, men tillslut gav vi krigare upp. Vi hade ont överallt och tappade känseln i fötterna för vi frös så jävla mycket, minns det som att det var igår. Hahahaha, det hela slutade i tårar och att jag och natta ringde polisen? Fråga mig inte varför men dom kom iallafall till undsättning på direkten, men då flydde vi någon annanstans. hahahaha, stört.

Hade värsta myslunchen med maddis, pratade och tog igen lite tid så som bara vi kan. Pratade lite om utgång ikväll men vetefan alltså, ska ju på 20årsfest på fredag så borde egentligen hålla mig ikväll. Igår ville jag absolut inte ut men man hinner ju mjukna när alla är så peppade, kan ju bli så att man följer strömmen till goya.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0