woooork

alltså sjukaste drömmarna inatt igen!! hahaha, lite småsjukt ändå varför vissa personer är med i mina drömmar. Nu är allt klart iallafall med min praktikplats, så har varit där en sväng idag för lite info och sånt. Jag kommer hålla till på friskolan lyftet, vet inte hur länge ännu men det är väl sagt 3 månader. Sen om jag trivs och om det går bra så kan det bli förlängning, och om jag inte trivs och att det inte funkar så är det bara att hoppa av eller vad man ska säga. Jag kommer att följa klasser mellan sexårs till 4or, och kommer att vara ungefär som en hjälplärare för dom. Sedan när själva skoldagen är slut, så kommer jag att få vara på fritids och leka med barnen. hihi, mysit. Är lite nervös faktiskt över hur det ska gå, men jag hoppas att det inte ska vara några större problem. Men självklart tar det ju tid att lära sig alla regler och allt runt omkring, men det gäller ju bara att ge det lite tid och inte ge upp på en gång :) Min första ''riktiga'' dag är på tisdag, så det är ju bara att samla krafter nu i helgen så att man har tålamod och ork..

Klockan 4 så är det micketräning med hobbe, så måste åka ut till valbo och hämta honom om någon timme. Får väl se hur det går eftersom jag aldrig tränat honom tidigare, men får väl hålla tummen att det går som det ska. han e ju duktig :) Sedan efter träningen lär jag skynda mig hem och göra mig iordning eftersom jag och emelie är bjuden på 20årsfest på högskolan ikväll. Nu lär jag slänga i mig lite mat innan det är dags att åka! later




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0