1/7

Gårdagen bestod av god mat, mys, glädje, båt, cab! Wöööj, underbara människor! :)

Corsa aka pansarvagnen var galen idag. Det märks verkligen att hon har alldeles för mycket energi just nu, så det räcker och blir över. Hon bara köttar på, så jag har ju ganska ont i mina armar+händer just nu... Men nu har jag fått i mig lite mat och tagit en dusch. Ska väl börja göra mig iordning lite alldeles strax, sitter i sängen och samlar lite energi först. Som jag berättat tidigare har min morbror sin 50års fest idag och det kommer bli gääälet. Det kommer över 150 pers, och vi kusiner ska uppträda så jag kommer vara dönervös... Kan berätta senare vad vi ska göra, vill inte avslöja utifall någon olämplig läser;)


Benne fick en stugbastu av oss! så den kanske invigs inatt, vem vet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0