21/7

Hahahaha alltså bra svenska på förra inlägget. Allt stod ju inte rätt till igår om man säger så. Mina knän gör så jääävla ont, helt sinnes. Kan ju säga att det var ett helvete att dra på sig ett par trånga ridbyxor idag och sen rida också. Mina skor svek mig så hårt igår, hela tiden. Vet inte hur många gånger jag höll på att halka på dansgolvet heller. Men självaste vurpan skedde för att jag snubblade på en gatukant och då trillade jag rätt ner på asfalten. Hahaha, dör. Tur att det inte var så många som såg...

Ligger i soffan och myser med världens bästa låt nu, den som jag la ut här igår. Kan inte sluta lyssna på den, så himla fin. John var här idag och kollade på corsa när jag red, och han tyckte iallafall att hon såg mycket bättre ut. Det var en lättnad iallafall, även fast hon fortfarande är knackig.. Men hoppas verkligen att hon får komma igång snart, min bästa:( Saknar våra fina skogsturer, träningar och tävlingar. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0