31/7

Förlåt för en dålig update! Men helgen har varit hektisk och har i princip sugit musten ur mig. Idag är det söndag så det var lite av en vilodag för mig kan man säga. Har sovit länge, legat i solen och myst, varit i stallet och hos mina fina, myst på söderhielmska med sandra och lite annat gosigos. Fina söndag:) blev inringd på jobb imorgon, så då kommer jag hänga lite på engeltofta. Hoppas av hela mitt hjärta att det kommer gå bra och att jag sköter mig. Fan, det är inte lätt att vara vuxen alltså, en guldstjärna till er gamlingar.. Förstår inte hur jag ska orka jobba enda fram tills att jag blir gammal och grå när jag redan är trött på det nu. Kommer inte bli någon arbetsmyra av mig direkt..






Kommentarer
linn

hejsan, allt bra? :)

2011-07-31 @ 23:55:19
URL: http://linnnrosenkvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0