3/7

Hahaha alltså jag orkar inte med mig själv och mina drömmar. Inatt drömde jag att vi var på landet och hade det mysigt. Vissa var ute med båten men jag var inne i det ena huset. helt plötsligt ser vi 2 piratskepp som börjar anfalla och jaga varandra ute på havet, men sedan försvinner de inom synhåll. Sen kommer det en liten roddbåt full med pirater som tänker gå i land på våran strand!!! Dom skickar ut nån gas men jag håller för munnen så jag somnar inte av den som vissa andra gjorde. Så jag, mickis och frida grips av panik och springer mot bilen. Vi tänkte inte så mycket på dom andra utan försökte rädda oss själva. Vi åker upp mot vägen och grindarna är stängda. Mickis klättrar över, och sen är det min tur men mina armar var så svaga så frida fick putta på. Efter många om och men kom vi över, och 2 pirater var efter oss. Jag har ingen aning om hur bilen kom över grindarna, men vi hoppade iallafall in i bilen och flydde från piraterna.

Sedan ringer min telefon och det är en kille som gick i min klass. Så han frågar: vart är ni på väg? och så skrattar han jättemycket. jag ba va? Han ba jaa, vart ska ni åka? ni fick så bråttom. Då skrattade jag lite och la på, sen insåg jag att dom bara lurades med oss. Det var alltså inga pirater.... Hahahaha, sen vaknade jag. Ville sova lite till och se vad som skulle hända sen, men det gick inte. Alltså det var helt stört för när jag vaknade slog hjärtat i 190 och jag var helt kallsvettig. Det är inte lätt när det är svårt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0