badaaa

Kunde inte låta bli att ta ett bad idag. Även fast det är varmt ute så lockade det enormt mycket kan jag erkänna:) Det sjuka är ju att jag inte har badat utomhus någon gång iår, iallafall inte i Sverige. I maggan tog man ju några dopp om dagen, men det var man ju tvungen att göra för annars smälte man ju bort. Men måste fan ta ett dopp innan sommaren är slut.. Verkar ju nästan lite som att sommaren tagit slut för det är inte alls samma värme ute och det börjar redan bli mörkt på kvällarna:( buhuu..

Nu ska jag göra mig iordning lite så att jag hinner i tid. Jag är ju den är hyfsat bra på att hålla tider så jag lär ju leva upp till min image;) (peppar peppar ta i trä)



Kommentarer
sandrooo

sjukt stolt över min skapelse på huvudet

2011-07-27 @ 17:36:05
URL: http://saljo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0