Härlig dag jag har haft dååå! Ge ma flera:...

Härlig dag jag har haft dååå! Ge ma flera:) jullan mallan och jag käkade lyxplanka på söderhielmska, därefter drog vi oss ner till brända och tog en skagentoast.. Hahah wtf, vad hände där liksom, avslutar med förrätten... Obeskrivligt gott var det iallafall och det var ju huvudsaken;) sedan impulsade vi lite och bestämde oss för lite bio som avslut på vår mysiga kväll:) vi gick på bridesmades, och satan i gatan så rolig den var :D hahahah skrattade typ 80% av hela filmen, helt okryddat. Den kan jag starkt rekomendera om man är känslomässigt instabil!! Man gick ut ur salongen med ett leende på läpparna, och det tror jag nog alla gjorde. Nu är jag trött så time to sleep, är ju faktiskt en dag imorgon också.. Puss på er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0