If you want my respect, you have to do something worth respecting

Fatta man ju att bara för att jag är ensam hemma så blir det teknikproblem på direkten. Det är tamejfan hopplöst, blir så råless! Jag har suttit och kämpat och kämpat med att få igång internet på min jävla dator både igår och idag. Men så tänkte jag nyss att jag skulle pröva mammas dator, bara för att liksom. Man vet ju aldrig om ett under sker. SJÄLVKLART går internet utan några alls problem. Otippat? Whattafuckkkk, det ska alltid bli problem med mina saker. Kanske är ett tecken att jag inte borde ha teknikprylar...

Har iallafall haft en bra dag, strandenhäng, shopping, god mat och träning. Gick lös totalt på stan och shoppade mer än vad jag behöver och borde, men Klart Ove ska få känna på rean också;) Därefter blev det käk och sedan lite träning på korpen. goooosi!

''When there's something you really want, fight for it, don't give up no matter how hopeless it seems. And when you've lost hope, ask yourself if 10 years from now, you're gonna wish you gave it just one more shot. because the best things in life, they don't come free.''






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0