Uppstår från de döda

Oj så dåligt.. Men jag har vaknat upp ur mitt ide nu iallafall, trogna läsare. Och jag kan se att jag tappat ett antal läsare på köpet. Ajaj, hoppas ni hittar tillbaka;) Men som sagt, jag är back on track igen. Hade ju en underbar söndag iallafall med personalfest all day long! Harrysfolket ♥ Kvällen slutade dock hemskt luddigt...

Dagarna som varit fram tills nu har bestått av lite jobb och chill bara, inget märkvärdigt. Vad som är märkvärdigt är att jag jobbade hela 15 timmar igår/natt. Det ska bli skönt att få lite ordentlig lön sen måste jag säga, för det var ju ändå ett tag sen ;) Så imorse kom man hem till ett tomt hus, eftersom jag är ensam hela helgen. Lite läskigt eftersom jag hatar att vara ensam+ lite mörkerrädsla...

 Har legat i sängen heeela dagen och känner att nu är det dags att fånga dagen. Har inte en blekaste om hur kvällen kommer bli, inget inplanerat, inget jobb, så den kan sluta hur som helst. Men känner att det skulle sitta fint med en myskväll faktiskt :) We will see..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0